March 24, 2004

اگر يكبار ديگر مي زيستم سخن كمتر مي گفتم
بيشتر گوش مي سپردم ؛ دوستانم را به شام دعوت مي كردم بي آنكه نگران لكه هايي كه بر فرش افتاده يا مبلي كه رنگ و رويش رفته است باشم
اگر بار ديگر مي زيستم دوستت دارم هاي بيشتر و مرا ببخش هاي بيشتري مي گفتم
ليكن از هر آنچه گفتم مهمتر اگر بار ديگر زندگي مي كردم هر لحظه آن را در چنگ مي گرفتم و آن را واقعآ مي ديدم؛هر لحظه را زندگي مي كرده و هرگز آن را باز پس نمي دادم
بر سر چيزهاي كوچك تا اين حد بر افروخته نشو
نگران نباش كه چه كسي تو را دوست ندارد و چه كسي بيشتر از تو ثروت و دارايي در جهان دارد و يا ديگران چه مي كنند بيا تا به آنچه خدا به ما داده است بيانديشم؛بيا هر روز به آنچه براي بهبود جسم و روان خود؛عواطف و روحيات خود انجام مي دهيم فكر كنيم.
زندگي كوتاهتر از آن است كه بگذاري از كنارت بگذرد؛زندگي تنها يك لحظه با ماست و آنگاه رفته است
خدايا مرا بخاطر شكايت هايم ببخش و زماني كه ناشكري كردم به آرامي به من يادآوري كن
از تو بخاطر آنچه برايم مقدر كرده اي متشكرم

با آرزوي شادكامي و بهروزي در سال نو

No comments: